Program pocztowy Thunderbird przestał pobierać nowe wiadomości.

Opis problemu:
Program pocztowy Thunderbird przestał pobierać nowe wiadomości. Informacja dodatkowa – programem antywirusowym jest Eset Nod.

Rozwiązanie:

Problem związany jest z certyfikatami. Rozwiązanie, które działa :
– zamknąć program pocztowy
– wejść w ustawienia programu Eset i wybrać opcję Ustawienia zaawansowane

Błąd Thunderbirda

– wybrać Strony internetowe i poczta email -> SSL/TLS i odznaczyć włącz filtrowanie protokołu SSL/TLS

Błąd Thunderbird
– zapamiętać zmiany (nacisnąć OK), a następnie zaznaczyć filtrowanie protokołu SSL/TLS
– zapamiętać zmiany (OK) i uruchomić Thunderbirda.

Poczta powinna się zacząć ściągać :).

 

 

 

 

Już zagłosowałeś!

Do zobaczenia wkrótce!

Jeżeli :
  • ktoś włamał Ci się na stronę opartą na Wordpressie
  • zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona znajduje się na dalekich miejscach w wynikach wyszukiwania Google
  • chcesz łączyć się zdalnie z pracownikami i partnerami, a nie wiesz jak to zrobić
  • masz problem z IT, którego rozwiązania nie znalazłeś.
Skontaktuj się - może uda mi się Tobie pomóc
Arek 578 604 091
email: biuro@a2z.com.pl
Wystawiam rachunki ;-)
Holler Box